Corporate StorytellingBedrijven hebben een heel eigen levensverhaal. Een verhaal dat bij uitstek geschikt is om klanten en netwerken aan te spreken. Door te vragen naar drijfveren en motivaties komt Het Levensverhaal al snel tot de kern. Wat onderscheidt uw bedrijf van anderen? Wat maakt dat u plezier hebt in uw werk, en wat is belangrijk voor uw klanten? Het Levensverhaal vraagt door en bewaakt de lijn in uw verhaal. Naast advies komt Het Levensverhaal ook met de oplossingen voor het creatieve gedeelte. Want als u eenmaal weet wat uw bedrijf zo bijzonder maakt, blijft de uitdaging: hoe vertelt u dat verhaal op de juiste manier en hoe gebruikt u het in uw communicatie- en marketingstrategie? Benieuwd hoe uw bedrijfsverhaal eerlijk, oprecht en echt verteld kan worden? Neem contact op voor een vrijblijvende offerte! Sauer Arbeidsrecht liet webteksten schrijven door Het Levensverhaal. Renée Sauer: "Corporate Storytelling, daarvoor ben je bij Marie-Hélène aan het juiste adres. Zij geeft betekenis aan het spreekwoord 'Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig'. Feilloos destilleert zij bedrijfswaarden, missie en visie uit de informatie die jij geeft en weet zij deze in jouw eigen woorden te communiceren. Alleen, je had het zelf niet beter kunnen doen." www.sauerarbeidsrecht.nl |